Waarin onderscheiden succesvolle horecaondernemingen zich van hun concurrent? Vaak door een succesvolle marketingcampagne, waarbij e-mail nog steeds leidend en uiterst effectief is. Directe boekingen of reserveringen genereren is heel wat waard. Door je eigen kanalen in te zetten genereer je meer omzet. Dit doe je door een uitstekende e-mailmarketingcampagne op te zetten. E-mailmarketing is een krachtige tool om je (toekomstige) gasten gericht en persoonlijk aan te spreken en vervolgens terug te laten komen. HM Academy biedt (op 28 oktober 2019) een training aan speciaal voor horecaondernemers die nog succesvoller willen worden.
Inhoud van de training
Deze training geeft je inzicht in het samenstellen van goed verzorgde e-mailcampagnes; hoe je dit moet doen en hoe je dit aanpakt. In de training ga je actief aan de slag met het verbeteren van de eigen e-mailnieuwsbrieven. Je leert de belangrijkste do’s en don’ts aan de hand van prikkelende voorbeelden van jezelf, je collega’s en uit de branche.
Uiteraard ontdek je de belangrijkste juridische randvoorwaarden, hoe je goed converterende e-mails opbouwt en hoe je effectieve onderwerpregels schrijft. Daarnaast leer je wat het belang is van profielopbouw en hoe je de inschrijvingen stimuleert.
Dit levert het je op
Extra
Je krijgt de mogelijkheid om vooraf je eigen e-mailnieuwsbrieven en campagnes aan te leveren. Je krijgt feedback waarmee je direct start met verbeteren.
Voor wie
De training is voor horecaprofessionals die willen starten met e-mailmarketing of hun e-mailmarketing willen verbeteren.
De training is geschikt voor de sectoren hotel, restaurant, lunchroom en bed & breakfast.
Trainer: Hielko van der Molen
Hielko is adviseur en digitaal strateeg en heeft een uitgebreide ervaring als online manager bij de Fletcher Hotels groep en bij banken, verzekeraars en in de retail. Hielko is een ervaren trainer en docent op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen.
Klik hier voor meer informatie over de training en voor de aanmeldpagina.