Start najaarscampagne voor kust

18 november 2013
Start najaarscampagne voor kust

NBTC Holland Marketing is een najaarscampagne gestart. Onder het motto ‘kom lekker uitwaaien aan de Nederlandse kust’ verleidt NBTC Holland Marketing Duitse en Belgische consumenten om (ook)
in het laagseizoen een bezoek te brengen aan de Nederlandse kust.

*Bezetting laagseizoen stimuleren*
NBTC zet zich, samen met partners, in om de Nederlandse kust blijvend onder de aandacht te brengen van (potentiële) bezoekers. In 2012 brachten zo’n 1,1 miljoen Duitsers en bijna 275.000 Belgen een vakantie door aan onze kust. Doel van de najaarscampagne is om in het laagseizoen (extra) bezetting te realiseren.

*Meerdere acties*
Er vinden verschillende on- en offline acties plaats op boekingssites zoals hotels.com, ab-in-den-urlaub.de, spar-mit.com en novasol.de. Op deze portals verwijst een speciale Holland-actiepagina naar aantrekkelijke kustaanbiedingen in Nederland. Speciale aandacht is er voor Zeeland, Scheveningen, Zandvoort en diverse kustgemeentes met het Quality Coast keurmerk; Noordwijk, Katwijk, Westvoorne, Hoek van Holland en Goeree-Overflakkee.

~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl

Overig nieuws