Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) ontwikkelt samen met Holland Factory een online ticketshop. Online kan men entreebewijzen kopen voor Nederlandse musea en attracties.
De ticketshop wordt toegankelijk via www.holland.com, informatie- en inspiratieplatform voor (potentiële) bezoekers aan Nederland. De webshop is vanaf januari 2013 beschikbaar in zes talen.
*Inspiratie voor toeristen*
De samenwerking met Holland Factory, uitgever van onder andere de Holland Pass, past binnen de strategie van het NBTC om zoveel mogelijk relevante (inter)nationale partners en middelen te bundelen om de marketingkracht voor de bestemming Nederland te vergroten. Natasja Fortuin, manager online marketing NBTC: "Op onze websites kan de (inter)nationale bezoeker volop informatie vergaren en inspiratie opdoen over de bestemming Nederland. Met de webshop wordt het nu makkelijker om, voor en tijdens het verblijf in Nederland, een kaartje voor een museum of attractie te kopen. Hiermee voorzien we in de steeds individueler wordende informatiebehoefte van de bezoeker." De webshop zal in eerste instantie beschikbaar zijn in zes talen: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans.
~Myrtille Vromans~
Nieuwe online platform voor toeristen
23 oktober 2012