Mercure is ook dit jaar prominent aanwezig op de Uitmarkt. De hotelketen opent het nieuwe cultuurseizoen met haar eigen Uitmarkt-paviljoen, waarin een Bed-In de grote aandachttrekker is. Niet liggend in de
stijl van Yoko Ono en John Lennon, maar de 21e-eeuwse variant: hangend tegen de muur, als het perfecte decor voor een selfie met je favoriete artiest.
*Facebook en prijs*
Iedereen mag zichzelf fotograferen voor het Mercure-bed. De bezoekers kunnen er zelfs voor worden beloond, want de vijf meest originele fotos worden geplaatst op de Facebookpagina van Mercure. De winnaars krijgen bovendien een weekend weg voor twee personen in een Mercure-hotel in Nederland naar keuze.
*Mercure-paviljoen*
In het Mercure-paviljoen kunnen bezoekers van de Uitmarkt genieten van diverse acts, muziek en een hapje en drankje. Vanavond vindt bovendien op initiatief van de Uitmarkt de openingsborrel plaats in het paviljoen van Mercure.
"*Meer lezen over Mercure? Klik hier!*":http://www.hospitality-management.nl/?q=mercure&x=zoeken
~Christel Tuin~
Mercure met 'Bed-In' op Uitmarkt
29 augustus 2014