Hoteliers in Nederland en België kunnen sinds kort ook directe boekingen genereren via hotel metasearch site trivago – waar jaarlijks 1,4 miljard reizigers op zoek gaan naar het ideale hotel. Hoe gaat dat precies in zijn werk? En wat kan een hotelier doen om het hotelprofiel op trivago vaker gevonden te kunnen laten worden?
Grote interesse
Fee Naaijkens, Industry Manager trivago: ‘We merken dat de interesse in het starten van een directe boekingcampagne middels trivago Rate Connect grote interesse geniet in Nederland en met name in België. Het is echter wel van belang dat een hotelier begrijpt welke stappen gezet moeten worden om deze campagne succesvol te laten verlopen. Zo bepalen foto’s en hoteldetails eveneens of het hotelprofiel in de zoekresultaten op trivago naar boven komt bijvoorbeeld. Maar ook op de hotelwebsite zelf moet de boeking gemakkelijk te voltooien zijn. De stappen die hiervoor genomen moeten worden, leggen we graag persoonlijk uit tijdens de Vakdagen Vakantiebeurs‘
Op 9 & 10 januari kunnen hoteliers een persoonlijke afspraak inplannen, zodat zij inzicht krijgen in hoe ze een directe boekingcampagne kunnen starten op trivago.