Linnen, zelf wassen of uitbesteden?

27 mei 2016
Linnen, zelf wassen of uitbesteden?

U wilt uw gasten een wow-beleving bezorgen. Ze verwennen met een eigen, unieke sfeer en hoge kwaliteit. Iedere nacht moet een
droomnacht zijn. Elk diner een vorstenmaal. Met de mooiste overtrekken op de bedden, de zachtste handdoeken in de badkamer en het strakste linnen op de tafels.

*Beleving is essentieel*
Het succes van uw hotel, restaurant of wellnesscentrum staat of valt met de waardering en beleving van uw gasten. Gasten moeten zichzelf kunnen zijn en zich thuis voelen.

*Van grote waarde*
In een groot hotel met 150 kamers kan de waarde van het linnen dat in omloop is oplopen tot 50.000,- , maar ook in een wellnesscentrum gaan er grote bedragen om in het aanschaffen, wassen en vervangen van zachte badlakens en badjassen.

In linnengoed schuilen dus twee belangrijke succesfactoren voor alle hospitalityondernemers.
Een onvergetelijke indruk maken op uw gasten aan de ene kant, en efficiënt om kunnen gaan met een aanzienlijke en onvermijdelijke kostenpost aan de andere kant. De sleutel tot beide succesfactoren is goede zorg voor het linnen en een perfect afgestemde logistiek. Zodat u ook op lange termijn uw gasten een indrukwekkende beleving kunt bezorgen.

Klik hier voor de gratis whitepaper over het uitbesteden van linnenbeheer: http://www.hospitality-management.nl/download/77/

Overig nieuws