Drie organisaties zijn genomineerd voor de Nederlandse Citymarketing Innovatie Award 2014. De prijs voor innovatieve projecten op het gebied van citymarketing wordt uitgereikt
tijdens de Dag van de Citymarketing op 23 januari in Media Plaza Jaarbeurs Utrecht.
*De genomineerden*
Uit circa twintig inzendingen afkomstig uit het hele land zijn er drie genomineerd voor de finale. Het gaat om Het Bergse Ideeën Lab van Aangenaam Bergen op Zoom, Utrecht Gastvrij 3.0 van Toerisme Utrecht en World Food Center een initiatief van zeven partners binnen de Regio FoodValley (Ede-Wageningen).
*De jury*
Een vakjury, bestaande uit voorzitter Ton Rombouts (burgemeester s-Hertogenbosch), Robert Govers (wetenschapper en auteur Space Branding), Eric Braun (Erasmus Universiteit), Ward Rennen (directeur Stichting Utrechts Museumkwartier), Martin Boisen (Rijksuniversiteit Groningen en medeoprichter International Place Branding Advisory Panel) en Gaston Crolla (voorzitter Netwerk Citymarketing Nederland) kiest de winnende inzending en beloont deze met een unieke zilveren award.
*Dag van de Citymarketing*
De Dag van de Citymarketing op 23 januari 2014 is een initiatief van het Netwerk Citymarketing, het landelijke platform voor citymarketing in Nederland.
~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl
Finale Citymarketing Innovatie Award
27 december 2013