Vanuit de behoefte naar een duidelijke informatiemap voor gasten ging Johnny de Visser, eigenaar van Bed And Breakfast Goes op zoek naar een eenvoudig middel waarin gasten alles bij de hand hebben.
Voor B&B Goes is de Great Stay App dé aanvulling voor hun Bed and Breakfast. Naast de digitale informatiemap zetten zij de app ook in om alle informatie over de B&B én de omgeving te communiceren naar hun gasten. Hierbij kun je denken aan het delen van hotspots in de buurt, het doen van extra boekingen via de app of het bestellen van heerlijke cocktails of een borrelplank.
‘’Corona is ook een dingetje qua hygiëne. Mappen moesten telkens geheel ontsmet worden voor de volgende gasten, met een eigen app is dat geen issue meer.’’
Efficiëntie
De app werkt efficiënt in vergelijking met hoe het er eerder aan toe ging. Aanpassingen hoeven niet meer opnieuw geprint te worden en zijn makkelijk aan te passen in de app. Op deze manier zijn gasten altijd op de hoogte van de juiste informatie en is er niks verouderd. Voordat de gasten komen stuurt B&B Goes de QR-code van de app naar de gasten. Zo kunnen zij van te voren al kennismaken met de B&B, de omgeving en alle informatie die daarbij komt kijken.
Vertrouwen in de app
B&B Goes kwam de Great Stay app tegen en was direct enthousiast. Het werd snel duidelijk dat de Great Stay App marktleider is op het gebied van apps voor accommodaties. Dit is wat hen veel vertrouwen gaf in het product. Johnny de Visser omschrijft de samenwerking met Great Say als snel, direct en ontzettend professioneel. “Wij ervaren de samenwerking met Great Stay als erg prettig. Er wordt snel, direct en professioneel gehandeld. Door ons grote enthousiasme hebben we de app meteen aanbevolen bij verschillende collega’s.”