Booking.com betwist eerdere berichtgeving

24 april 2015
Booking.com betwist eerdere berichtgeving

In diverse media in Nederland zijn volgens Booking.com deze week onjuiste "berichten":http://www.hospitality-management.nl/nieuws/bookingcom-aanvaardt-wijzigingen-pariteitstoezeggingen-12343/ gepubliceerd over het bedrijf naar aanleiding van de afspraken die zijn
gemaakt met nationale mededingingsautoriteiten in Zweden, Frankrijk, Italië en Zweden. Via een persbericht benadrukt Booking.com dat het bedrijf géén afstand doet van zijn 'laagsteprijsgarantie'.

*Booking.com betaalt het verschil terug*
Sinds de oprichting van het bedrijf in 1996 biedt Booking.com consumenten een 'laagsteprijsgarantie' en tot op de dag van vandaag staat deze garantie, aldus de boekingsgigant. Consumenten kunnen volgens de OTA erop vertrouwen dat wanneer zij ergens anders online een betere prijs vinden, Booking.com het verschil zal terugbetalen. Het bedrijf gaat door met zijn 'laagsteprijsgarantie' met betrekking tot alle afzonderlijke prijzen die op Booking.com staan, en heeft nu ook geen plannen om deze aanpak te veranderen.

Overig nieuws